Mên, hoe zwaar debiel ben je dan
![]()
.
Mijn profieltekst:quote:
Ik ben niet arrogant, ik beschik echter over voldoende zelfkennis en weet simpelweg wat ik kan en uiteraard wat ik niet kan.
Dat ik toevallig bijna alles kan valt mij echter niet te verwijten.
Ik ben geen homo, dat gezeik tegen vrouwen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.
De vrouw die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
Ik heb toch echt vrienden; ik schijn zelfs populai:r te zijn, waarschijnlijk omdat ik diezelfde vrienden dus in het weekend drank voorzet, maar dat terzijde.
Ik heb echter wel een hekel aan vriendschappen en ben dan ook zeer kritisch, voor de vrienden die ik heb ga ik echter door het vuur...Onvoorwaardelijk...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op door m'n broek te laten zakken of door ze verbaal de mond te snoeren.
Tevens heb ik een grafhekel aan onoprechte, dan wel liegende mensen, vandaar dat ik mezelf daarvan distantieer.
De profieltekst van die copy/pastende stinkhoer:quote:
Ik ben niet arrogant, ik beschik echter over voldoende zelfkennis en weet simpelweg wat ik kan en uiteraard wat ik niet kan.
Dat ik toevallig bijna alles kan valt mij echter niet te verwijten.
Ik ben geen lesbi, dat gezeik tegen mannen komt voornamelijk omdat ik 99% ervan niet respecteer vanwege hun minimale beoordelings- en inlevingsvermogen, intelligentie, geestelijke weerbaarheid, manipulatieve vaardigheden, realisme, openheid en directheid.
De man die mij afdoende tegenstand kan bieden zal dan ook op handen gedragen worden.
Ik heb toch echt vrienden; ik schijn zelfs populair te zijn, waarschijnlijk omdat ik diezelfde vrienden dus in het weekend neuk, maar dat terzijde. Ik heb echter wel een hekel aan vriendschappen en ben dan ook zeer kritisch, voor de vrienden die ik heb ga ik echter door het vuur...Onvoorwaardelijk...
De mensen die het er niet eens mee zijn leg ik het zwijgen op door m'n tieten te flashen of door ze verbaal de mond te snoeren.
Tevens heb ik een grafhekel aan onoprechte, dan wel liegende mensen, vandaar dat ik mezelf daarvan distantieer.
Nou vertel, welke grafhoer is dat hier op Fok?
Met dank aan majojo die het ff kwam melden